منتدى الزمالكويه اخبار تشجيع وترفيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الزمالكويه اخبار تشجيع وترفيه

اهلا وسهلا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
blackcandles
مشرف عام
مشرف عام
blackcandles

ذكر

عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي Empty
مُساهمةموضوع: عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي   عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 05, 2008 3:22 pm

[tr][td]
عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي Wa7eedl123

[/td][/tr][tr][td valign="top"] [/td][/tr]

نفى عبد الواحد السيد حارس الزمالك فى تصريحات خاصة ما تردد فى بعض الصحف و المواقع انه يرفض
المشاركة فى مباراة الاهلى المقبلة فى دورى الابطال الافريقى . مشيرا الى انه تحت امر الجهاز الفنى فى اى وقت و لديه إستعداد كامل للمشاركة فى اى مباراة .

و أضاف أنا لست لاعبا صغيرا حتى أخشى مواجهة الاهلى او غيره من الاندية . كما اننى لدى القدرة على اللعب امام الاهلى كل يوم . و لكنه فى الوقت نفسه طالب بان يحصل على فرصته كاملة بمعن ان يشارك فى ما يقرب من خمس او ست مباريات ثم يتم بعد ذلكمحاسبته و لو لم يظهر بالشكل المطلوب يكون لدى الجهاز الفنى الحق فى اتخاذ اى قرار يخصه .

كما أبدى وحيد إستيائه مما ذكر فى موقع بص وطل على لسانه انه هدد بعدم المشاركة فى التدريبات بسبب إيقاف مستحقاته او الخصم منها موضحا انه حصل على كافة مستحقاته لدى النادى و ليس لديه مستحقات متأخرة. كما أكد انه لم يتحدث مع اى شخص فى هذا الموقع من قريب او بعيد
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي   عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 07, 2008 3:24 pm

الله يخرب بيت ام المغرضين اللى قاعدين لينا على الباب واى حاجه تظهر يعملو منها عقده بشنيطه
الله ينتقم منهم
ويحميك يا وحيد للزمالكاويه وانت عندك حق مش معقول نحكم عليك بعد اول مباره تلعبها منذ زمان ولكن ......... هذا الوقت ليس وقت تجارب ولا تمارين هذا وقت الرجال الأشداء هذا وقت الجد
لابد ان تدافع عن عرينك ولو كانت اخرلحظه فى عمرك
وبلاش الكلمتين دول علشان متخليش الزمالكويه يقلقوا منك
https://zamalek-fans.yoo7.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي   عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 13, 2008 10:01 pm

هو لسه هيخلى الزملكاوية قلقانين منه ربنا يستر على الزمالك و يتأهل للدور نصف النهائى

عبد الوحد السيد انا تحت امر هولمان ومستعد للاهلي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-